Posted on Mar 25, 2010

Rzeczowo o marce Starbucks

Szał z wejściem Starbucksa chyba już minął. Warto teraz spojrzeć na tą markę jeszcze raz. O taką analizę pokusił się Michał Sobczyk, autor bloga Amazing Victory. W tym celu zaprosił do rozmowy Annę Robotycką, managera PR i CSR z AmRestu (firmy, które wprowadziła Starbucks w Polsce).

W wywiadzie możecie posłuchać o:

  • Skąd taka popularność marki w Polsce? (1:20)
  • Pracownicy są udziałowcami spółki (3:40)
  • Fair trade w firmie (5:00)
  • Jak zaopatruje się kawiarnie? (7:30)
  • Brand experience w wydaniu Starbucksa (8:30)
  • Dlaczego Starbucks wybrał Amrest jako przedstawiciela w Polsce? (11:00)
  • Plany rozwoju w Polsce (12:50)
  • Koszty uruchomienia jednej kawiarni (15:00)
  • Jak promuje się tą markę w Polsce? (17:00)

Jak Starbucks Wszedł do Polski i Dlaczego Klienci Go Pokochali from Michal Sobczyk on Vimeo.